خبرنگاران مدیر کل راهداری فارس: ترمیم محورجم - فیروزآباد با انسداد کامل جهت انجام نمی شود

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، شیراز- خبرنگاران- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: عملیات ترمیم 25 کیلومتر از محور جم - فیروزآباد با انسداد کامل راستا همراه نخواهد بود و سه محور جایگزین نیز برای تردد شهروندان پیش بینی شده است.

خبرنگاران مدیر کل راهداری فارس: ترمیم محورجم - فیروزآباد با انسداد کامل جهت انجام نمی شود

علیرضا سیاهپور، پنجشنبه در گفت و گو با وبلاگ ایرانزمین اضافه کرد: بحث رفع مسائل و ترمیم این محور از حدود هشت ماه قبل مطرح شد که ظرف این مدت اقداماتی نیز در قالب لکه گیری به شکل مقطعی صورت گرفت اما با توجه به نیاز انجام ترمیم اساسی، این مساله در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با مطالعات اجرا شده و مناقصه برگزار شده برای انتخاب پیمانکار، تمام برنامه ریزی ها بر حفظ ایمنی مردم در کنار تسریع در انجام کار مد نظر بوده است.

او بیان داشت:: پیش بینی ما این بود که این عملیات ترمیم از بیستم شهریورماه 99 آغاز شود که ظرف همین مدت تماس هایی از طرف حوزه های اقتصادی عسلویه، جم و بوشهر داشتیم که در صورت امکان عملیات ترمیم بدون انسداد کامل جهت انجام شود.

سیاهپور اضافه کرد: بر همین اساس و با توجه به اینکه در قسمت هایی از این محور فقط یک لاین (خط) نیاز به ترمیم دارد، بنا شده که پیمانکار طرح پیش بینی خود را بر اساس لاینی که نیاز به ترمیم دارد انجام دهد و خودروها در آن مسافتی که در دست ترمیم است از یک لاین به شکل رفت و برگشت عبور کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اضافه کرد: البته لازمه این کار، حضور و همکاری پلیس و نیروی انتظامی است که بتوانیم این محدودیت ترافیکی را مدیریت کنیم.

سیاهپور بیان نمود: در بازدیدی که روز شنبه (بیست و دوم شهریورماه 99) به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، کنندگان فرمانداری های عسلویه و جم (از توابع استان بوشهر) ، پلیس راه شمال و جنوب و راهداری لارستان از این محور خواهیم داشت، شرایط جهت و شیوه انجام کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در 2 هفته نخست اجرای کار ترمیم، انسداد جهت از برنامه کاری ما خارج است و برنامه ما بیشتر به سمت محدودیت است و خودروها در بخشی از جهت از یک لاین برای تردد استفاده می کنند که ممکن است با ترافیک همراه باشد.

او گفت: برای کسانی که نخواهند از جهت در دست تعمیر عبور کنند و برای مقاطعی که نیاز به انسداد کامل جهت وجود دارد، سه جهت جایگزین نیز پیش بینی شده که شامل محور شیراز، قیروکارزین، فیروزآباد، خنج، لامرد، عسلویه- شیراز، فیروزآباد، فراشبند، اهرم، بوشهر و شیراز- دشت ارژن، بوشهر و عسلویه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: پیش بینی ما برای اعتبار مورد نیاز جهت ترمیم 25 کیلومتر از این محور افزون بر 350 میلیارد ریال است که تامین آن را هم از منابع ملی پیش بینی کرده ایم اما در این زمینه انتظار داریم که حوزه های وزارت نفت نیز همراهی و کمک کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیر کل راهداری فارس: ترمیم محورجم - فیروزآباد با انسداد کامل جهت انجام نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر کل راهداری فارس: ترمیم محورجم - فیروزآباد با انسداد کامل جهت انجام نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید