خبرنگاران شناسایی بیش از یکهزار بیمار مبتلا به کرونا در نوشهر

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، نوشهر- خبرنگاران - رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر گفت که از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز و بر اساس نتایج به دست آمده از معاینات بالینی بیمارستانی ، دست کم یکهزار و 100 بیمار مبتلا در این شهرستان شناسایی شدند.

خبرنگاران شناسایی بیش از یکهزار بیمار مبتلا به کرونا در نوشهر

ویروس کرونا از اول اسفند ماه با شناسایی 2 بیمار مشکوک در بابل به مازندران رسید. این ویروس در کمتر از یک هفته به تمامی مناطق استان سرایت کرد.

دکتر محمد سلطان تویه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایرانزمین اضافه نمود : شناسایی این تعداد بیمار با انجام آزمایشات و اقدامات بالینی همچون سی تی اسکن بر روی مراجعه نمایندگان به مرکز درمانی شهید بهشتی نوشهر صورت گرفت.

وی گفت که از این تعداد بیمار دستکم 300 نفر در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بستری شدند که تا به امروز 280 نفر از آنها پس از بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگشتند و بقیه بیماران هم پس از دریافت دارو برای ادامه درمان به قرنطینه خانگی رفتند.

دکتر سلطان با بیان اینکه هم اکنون 33 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند ، اضافه نمود : تخت های پیش بینی شده در این بیمارستان حدود 77 دستگاه بود و در حال حاضر ورودی افراد مشکوک به کرونا پس از اجرای طرح غربالگری از سوی وزارت بهداشت و خانه نشینی مردم از روزانه 80 نفر در هفته گذشته به زیر 30 نفر رسیده است.

وی گفت : کاهش ورودی ها به این بیمارستان نشانگر آن است که مردم فرهنگ خانه نشینی را به عنوان مکانی امن و رهایی از ابتلا به ویروس کرونا پذیرفته و باور نموده اند و اگر این رویه به همین شکل ادامه یابد و از طرفی مردم هم به نکات مراقبت بهداشت فردی حساس باشند و رعایت نمایند بزودی این ویروس از این منطقه رخت بر می بندد و از بین می رود .

یاری 250 میلیون تومانی خیران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر همچنین از یاری 250 میلیون تومانی خیران برای خریداری تجهیزات پزشکی کادر درمانی درگیر بیماری کرونا در این بیمارستان اطلاع داد و گفت : اگر چه دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این حوزه مساعدت های لازم را داشته ولی خیران در روز های نخست شیوع این ویروس پای کار آمده اند و این میزان یاری کردند.

به گفته این مقام مسئول ، هم اکنون از نظر لوازم بهداشتی مراقبت های فردی و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان هیچ کمبودی وجود ندارد و کادر درمانی نیز بدون دغدغه مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند.

شهرستان گردشگرپذیر نوشهر با جمعیتی دست کم 130 هزار نفر در غرب مازندران واقع شده است

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شناسایی بیش از یکهزار بیمار مبتلا به کرونا در نوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی بیش از یکهزار بیمار مبتلا به کرونا در نوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید