خبرنگاران رییس شورای شهر همدان: شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی به شورا دارد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، همدان- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: عباس صوفی شهردار همدان 10 روز فرصت دارد تا پاسخ قانع کننده به 21 سوال مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر را بدهد.

خبرنگاران رییس شورای شهر همدان: شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی به شورا دارد

کامران گردان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ایرانزمین تاکید کرد: سوال از شهردار حق اعضای شورا است و او باید ابهام و واکنش ها را پیرامون مسایل مختلف مدیریت شهری پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پاسخ شهردار اعضای شورای شهر همدان را قانع نکند، چه پیش خواهد آمد، اضافه نمود: این موضوع به تصمیم گیری اعضای شورا باز می گردد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: در سوال های مطرح شده اعضای شورا به طرح مسایلی از جمله سایت موزه میدان مرکزی همدان، بازگشایی پاکت های مربوط به طرح غیرهم سطح غدیر با وجود مخالفت شورا، موافقت با الحاق روستاهای سه گانه به شهر همدان، به کارگیری نیروها در شهرداری خارج از ضوابط اداری و ارایه فهرست کامل هزیه کرد شهرداری در همایش جهانی جاده ابریشم اشاره شده است.

وی گفت: سوال های مطرح شده در حالیست که در مجموع بیش از 80 میلیارد تومان از بودجه شهرداری هزینه شده و این میزان خسارت وارده به بودجه شهرداری و منافع مادی و معنوی شهروندان مورد قبول اعضای شورا واقع نشده است.

شورای اسلامی شهر همدان دارای 11 عضو است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس شورای شهر همدان: شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی به شورا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس شورای شهر همدان: شهردار 10 روز فرصت پاسخگویی به شورا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید