خبرنگاران دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو درالبرز

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کرج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو با با 250 فقره سرقت در این استان خبر داد.

خبرنگاران دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو درالبرز

سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایرانزمین گفت: در پی وقوع وقوع سرقت های زنجیره ای خودرو و لوازم داخل آن طی ماه های اخیر در شهرستان کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی پیروز به شناسایی چهره یکی از متهمان که از سارقان سابقه دار استان بود مورد شناسایی قرار گرفت.

سردارمحمدیان گفت: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه سرکرده این باند حرفه ای را در محدوده غرب استان تهران شناسایی کرده و با تعقیب و مراقبت وی در یک فرصت مناسب نامبرده را به همراه پنج نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد زیادی خودرو سرقتی و لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش، باطری، جعبه آچار و لاستیک زاپاس کشف شد.

متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به 250 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند که ارزش ریالی اموال مسروقه توسط کارشناسان بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد تا با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده، از سرقت خودروهای خود پیشگیری کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو درالبرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو درالبرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید