حضور غفوری تأثیرگذار است ، تماشاگران شمشیر دولبه هستند

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، فِرد ملکیان در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تساوی یک - یک استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم که این مسئله قابل پیش بینی بود. قبل از حضور استقلال در اراک همه بابت کیفیت زمین نگران بودند و کادر فنی استقلال تاکید داشت که بد بودن زمین به طور حتم در عملکرد آنها تأثیر خواهد گذاشت. با توجه به اینکه استقلال بازی زمینی را در دستور کارش قرار داده کیفیت زمین اراک اجاره چنین کاری را به آنها نمی داد و همین مسئله باعث شد تا یکی از مسائل بزرگ استقلال برای پیروز نشدن برابر آلومینیوم، بد بودن زمین باشد.

حضور غفوری تأثیرگذار است ، تماشاگران شمشیر دولبه هستند

مهاجم پیشین استقلال در مورد تعویض استقلال که انتقادهای زیادی را هم به همراه داشت، توضیح داد: کادر فنی تصمیم می گیرد که چه بازیکنانی وارد زمین شوند. اگر این تعویض منجر به گل می شد به طور حتم آنهایی که انتقاد می نمایند دست به حمایت از این تعویض می زدند. هر بازیکنی که وارد زمین می گردد کوشش می نماید تا تیمش پیروز باشد. برخی اوقات تعویض ها شاید مثمر ثمر نباشد اما قرار نیست که به دلیل یک تعویض، همه دست به انتقاد بزنند.

وی در مورد ملاقات روز شنبه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: هر بازی شرایط ویژه ای دارد. با توجه به اینکه این ملاقات در تهران برگزار می گردد استقلال می تواند از با کیفیت بودن زمین استادیوم آزادی استفاده نموده و به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. مس رفسنجان یکی از تیم های خوب سال جاری در لیگ برتر است. این تیم بازیکنان پرانگیزه ای دارد که می توانند برای استقلال دردسرساز شوند. کادر فنی آبی پوشان باید بررسی دقیقی از حریف داشته باشد تا بتواند به پیروزی دست پیدا کند. بازیکنان استقلال نباید دچار اشتباه شوند تا همان بلایی که در ملاقات برابر آلومینیوم برایشان بوجود آمد باعث گردد تا مقابل مس هم امتیاز از دست بدهند.

مهاجم پیشین استقلال با ابراز رضایت از بازگشت وریا غفوری به تمرینات گروهی اعلام نمود: وریا یک بازیکن تأثیرگذار است. او بازیکن بزرگی است که می تواند در زمین با بازیکنان صحبت نموده، آنها را راهنمایی کند. کادر فنی فقط می تواند کنار زمین با بازیکنان ارتباط برقرار کند ولی وریا می تواند با حضورش در زمین هم نمایش قابل قبولی داشته باشد و هم بازیکنان جوان را راهنمایی کند تا دچار اشتباه نشوند.

ملکیان درباره حضور تماشاگران در استادیوم گفت: همه خوشحالیم که دوباره شاهد حضور تماشاگران در استادیوم خواهیم بود اما آمدن تماشاگران به استادیوم برای بازیکنان جوان مثل شمشیر دولبه می ماند. بازیکنان جوان اگر دچار اشتباه شوند مورد اعتراض طرفداران قرار می گیرند و به دلیل کم تجربگی شاید تمرکز خود را از دست بدهند اما از آن طرف هم با حمایت طرفداران روحیه بهتری پیدا خواهند کرد و بازی قابل قبول تری از خود به نمایش خواهند گذاشت اما در مجموع باید آمدن تماشاگران به استادیوم را به فال نیک بگیریم زیرا طرفداران استقلال همواره از تیم شأن حمایت نموده تا این تیم بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور غفوری تأثیرگذار است ، تماشاگران شمشیر دولبه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور غفوری تأثیرگذار است ، تماشاگران شمشیر دولبه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید