تور مجازی کیتو ؛ مرکز زیبای اکوادور

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کیتو مرکز کشور اکوادور، شهری زیبا و باصفا است که برای بیشتر گردشگرها ناشناخته مانده است؛ همراه ما باشید تا در یک تور مجازی، به کیتو سفر کنیم.

تور مجازی کیتو ؛ مرکز زیبای اکوادور

کشورهای آمریکای جنوبی همواره از مجذوب کنندهیت های خاصی برخوردار بوده و هستند. قرارگیری این سرزمین ها در میان جریان های خاص جوی، کاری نموده تا شاهد آفرینش چشم انداز هایی بکر و دیدنی در آن ها باشیم. کنار این موارد، بهره گیری این منطقه ها از فرهنگ و تاریخ غنی، کاری می نماید تا گردشگران به بازدید کردن از آن ها اشتیاق نشان بدهند. امروز و در قالب تازه ترین قسمت از سری تورهای مجازی، به کشور اکوادور و مرکز آن یعنی شهر کیتو سفر خواهیم کرد.

کیتو یکی از شهرهای کهن در دنیا است که قدمت زندگی در آن، به هشت هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. گفته می گردد که تمدن کیتو در سال 5 قبل از میلاد شکل گرفت و تا 15 سال پس از میلاد مسیح، مردم بومی این سرزمین در آن ساکن بودند.

کیتو یک شهر بسیار زیبا است که در آن، معبدها و سازه های ساخته شده به وسیله معماران اسپانیایی، چشم ها را به خود خیره می نماید. کلیسای جامع کیتو یکی از همین سازه های معروف است. ساخت این بنای معروف و بزرگ در شهر کیتو، در سال هایی مابین دو دوره 1545 و 1806 پس از میلاد مسیح اجرا شده است. کیتو شهری بود که مهاجمان اسپانیایی برای پیدا کردن شهر طلایی (ال دورادو) به آن مراجعه می کردند.

مرکز شهر کیتو، جایی است که بناهای تاریخی بسیار زیادی در آن ساخته شده است. این منطقه از شهر کیتو مثل یک موزه می ماند که بازدید از آن کاملا رایگان است! پارک ها و جاذبه های دنیاگردی بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد؛ یکی از این جاذبه ها، ساختمان وزارت امور خارجه اکوادور است. هتل کیتو و ساختمان مجلس از جمله دیگر دیدنی های این شهر تاریخی، باستانی و زیبا است.

کیتو، مرکز زیبای اکوادور، شهری با جمعیت دو میلیون نفر است. در این شهر تفریحات معروف و محبوب شهری مثل تله کابین، رستوران گردی، بازدید از محله های تاریخی و موارد این چنینی، دنیاگرد ها را سرگرم می نماید. کیتو با اینکه زیبا و بسیار مجذوب کننده است اما، دنیاگرد های بسیاری در سراسر دنیا آن را نمی شناسند. به وسیله بخش ابتدایی مطلب می توانید به این شهر سفر کنید و اطلاعات بسیار زیادی از آن را به دست آورید. وبلاگ ایرانزمین به صورت روزانه مطالب مختلفی با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه از وبلاگ ایرانزمین را از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "تور مجازی کیتو ؛ مرکز زیبای اکوادور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی کیتو ؛ مرکز زیبای اکوادور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید