تازه ترین اخبار مربوط به کرونا در دنیا ، چاق ها، سوژه اصلی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، در حالی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به مرز 20 میلیون نفر نزدیک می گردد اخبار مربوط به واکسن کرونا نیز روز به روز به واقعیت نزدیک شده.

تازه ترین اخبار مربوط به کرونا در دنیا ، چاق ها، سوژه اصلی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین ، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر آخرین اخبار کرونا است:

*بازگشایی مدارس در آمریکا همچنان مورد اعتراض شدید بسیاری از مردم است. طبق گفته کارشناسان حضور دانش آموزان در مدارس شیوع این ویروس در سراسر ایالات متحده را شدیدتر خواهد نمود.

*آخرین خبر حاکی از آن است که واکسن کرونا بر روی چاق ها تاثیری نخواهد داشت. البته چاق ها فقط از این لحاظ سوژه نیستند، تحقیقات نشان داده افراد چاق بیشتر از افراد دیگر به شدیدترین طیف های کرونا مبتلا می شوند.

*یک سری تحقیقات چند ماهه نشان داده بعضی از مردم آمریکا هنوز گمان می نمایند که ویروس کرونا یک فریب جهانی است و واقعیت ندارد و به همین دلیل بسیاری از پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند.

*حضور یک مرد مبتلا به کرونا در کلیسایی در اوهایو موجب شد 91 فرد حاضر در آنجا مبتلا به این ویروس شوند.

* کارشناسان بهداشت می گویند موارد ابتلای بچه ها و نوجوانان به کرونا در آمریکا به شکل هشدارآمیزی به شدت زیاد شده است.

*با ثبت ابتلای 394 فرد در یک شبانه روز در استرالیا، رکورد ابتلا در این کشور شکسته شد. این کشور اکنون با قرنطینه شدید و سراسری روبرو است.

*شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مکزیک از مرز 475 هزار نفر گذشت.

*اندکی پس از آن که وزیر بهداشت برزیل اظهار داشت شمار قربانیان کرونای این کشور از مرز 100 هزار نفر گذشته رییس جمهور برزیل عکسی از قهرمانی تیم محبوب خود یعنی پالمیراس در حساب رسمی فیسبوک خود منتشر کرد تا شدیدترین نقدها را به جان بخرد.

*مقامات ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند از زمان شروع پاندمیک کرونا در این کشور هیچ زمانی تست های کرونا در این ایالت به اندازه هفت روز اخیر مثبت اعلام نشده است.

*یکی از قربانیان سانحه هواپیمای فرودگاه هند مبتلا به کرونا بوده و تعیین نیست با این شرایط چطور سوار هواپیما شده. بقیه بازماندگان این پرواز به همین دلیل به سرعت مورد تست کرونا قرار گرفتند.

*از هر چهار زندانی زندان فدرال تگزاس، سه نفر مبتلا به ویروس کرونا هستند.

*ویروس شناسان آلمانی بیانیه ای را امضا می نمایند مبنی بر اینکه استفاده از ماسک در تمامی کلاس های مدارس و دانشگاه ها باید اجباری گردد. برای سومین روز متوالی در این کشور در یک شبانه روز هزار مورد ابتلای دیگر در این کشور اروپایی تایید شد.

*مکزیک در مرگ و میر همچنان رکورد می زند. در 24 ساعت اخیر بیش از 695 نفر دیگر در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. اکنون قربانیان کرونایی در این کشور به عدد 52 هزار و شش نفر رسیده است.

*آمریکا، برزیل، مکزیک، بریتانیا و هند پنج کشوری هستند که بیشترین تعداد فوت شده ها را ثبت نموده اند. تعداد درگذشتگان در این کشور از مرز 43 هزار نفر شروع شده و به بیش از 165 هزار نفر در آمریکا رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "تازه ترین اخبار مربوط به کرونا در دنیا ، چاق ها، سوژه اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین اخبار مربوط به کرونا در دنیا ، چاق ها، سوژه اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید