اولین بوتیک هتل سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: اولین بوتیک هتل استان به زودی در ارگ سردار محمدحسین خان نارویی در شهرستان زهک به بهره برداری می رسد.

اولین بوتیک هتل سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی روز 23 فروردین ماه 1400، اظهار کرد: به زودی اولین بوتیک هتل استان در ارگ تاریخی سردار محمدحسین خان نارویی واقع در روستای قلعه نو شهرستان زهک راه اندازی می گردد.

او اضافه کرد: این بنا با اعتباری بالغ بر 21میلیارد ریال از سال گذشته مورد بازسازی و بازسازی قرار گرفته و قرار است تا انتها فروردین ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اجرای دیوار محوطه، اجرای کف سازی و محوطه سازی پشت ساختمان، اجرای آلاچیق ها، سرویس های بهداشتی، جداسازی دیوارهای محوطه ارگ و اجرای پله دسترسی به طبقه بالا از جمله اقداماتی است که در عملیات بازسازی این بنا اجرا شده است.

او اعلام کرد: تعمیر، بازسازی و تجهیز داخل ارگ ، تجهیز اتاق هاى اقامتى، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق هاى فروش صنایع دستى و همچنین نصب در و پنجره فضاها، بازسازی راه پله داخلى و اصلاح ارتفاع پله ها، محوطه سازى و اجراى پارکینگ در فضاى پشت ارگ و … از جمله اقدامات در دست انجام است.

میرحسینی اعلام نمود: بوتیک هتل ، مکان اقامتی است که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به نمایش می گذارد. این هتل ها در میان گردشگران خارجی محبوبیت بیشتری دارند و به عنوان جاذبه های توریستی در نظر گرفته می شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین

به "اولین بوتیک هتل سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بوتیک هتل سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید