آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیکی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، براساس اعلام دولت مبنی بر ادامه محدودیت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بانک ایران زمین، ارائه خدمات الکترونیک و دیجیتال به مشتریان را با جدیت دنبال می نماید.

آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، مشتریان می توانند بخش عمده ای از امور بانکی خود را به وسیله اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه های الکترونیک پرداخت و سامانه پیامکی دریافت نمایند.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به همین دلیل ضمن اعلام آمادگی کامل بخش آی تی بانک برای ارائه خدمات به مشتریان گفت: تعداد تراکنش های غیر حضوری بانک ایران زمین در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 109درصد رشد داشته و همچنین این تراکنش ها از نظر مبلغ هم رشد 126درصدی را نشان می دهد.

بر همین اساس مشتریان می توانند به جای حضور فیزیکی در شعب از امکانات آنلاین جهت انجام تراکنش های خود بهره بگیرند.

در ضمنً مرکز ارتباط با مشتریان (24809-021) بانک ایران زمین، به صورت 24 ساعته آماده برطرف مسائل و ارایه خدمات به مشتریان است.

منبع: اقتصاد ایران

به "آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید