آشنایی با برج های ASP در تهران

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، در واقع می توان گفت تهران پایتخت پر زرق و برق ایران است که در طول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است که با خرید بلیط هواپیما تهران میهمان این شهر شده اند. تهران در گذشته پر از خانه های حیاط دار با هشتی و پشتی و دالان بوده است.

آشنایی با برج های ASP در تهران

امروزه اما بسیاری از این خانه ها جای خود را به برج های بلند قامت سر به فلک کشیده داده اند. این برج ها در کنار آن خانه های قدیمی، تهران را به مقصد گردشگری ای تبدیل کرده که سنت و مدرنیته را یکجا دارد و حس بسیار خوبی به خریداران بلیط هواپیما و گردشگران منتقل می کند. برج های ASP از جمله بلندترین برج های تهران هستند که از گذشته مورد توجه بوده اند. پس با ما باشید تا نگاهی به خصوصیات برج های ASP تهران داشته باشیم.

برج های ASP تهران

اوایل سال های 1350، طرح مدرنیزاسیون پایتخت به اجرا در آمد. در راستای این طرح، چندین برج در تهران بنا شد که برج های 3 گانه ASP از آن ها بودند. این برج ها در منطقه 6 تهران بنا شده اند و در دوران خود از بلندترین بناها به شمار می رفتند. از نکات جالب توجه این برج های 23 طبقه وجود مغازه ها و فروشگاه های مختلف است که ساکنین برج را بی نیاز از سایر فروشگاه ها و مغازه ها می کند.

کافی است چند طبقه پایین بیایید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. تنوع محصولات در فروشگاه های این شهر به اندازه ای است که حتی ساکنین دیگر مناطق نیز برای تهیه محصولات وسایل مورد نیاز خود به فروشگاه های این برج مراجعه می کنند.

امکانات برج های ASP

برج های ASP تهران با گذشت چندین سال هنوز هم از استاندارهای بالای ساختمانی برخوردارند. ازجمله امکانات این برج می توان به فضاهای مسکونی- تجاری- اداری- و رفاهی آن اشاره کرد. این برج هاباشگاه نیز دارند تا شهفرایندان و بویژه ساکنین بتوانند تناسب اندام خود را حفظ کنند. پس از باشگاه یک دوش آب گرم بسیار دلچسب است اما دلچسب تر از آن تنی به آب زدن در استخر است.

برج های ASP دارای استخر نیز هستند که برای شنا و ورزش های آبی بسیار مناسب اند.

مهدکودک این برج ها برای مادران ساکنین برج نیز بسیار کارآمد خواهد بود چرا که دلبندشان کمی آن طرف تر از منزل مشغول بازی و آموزش است. اگر حوصله تان سر رفته باشد کافی است کفش های خود را به پا کنید و چند طبقه پایین آمده و گشتی در فروشگاه ها و مغازه های رنگین برج بزنید تا انرژی و روحیه خود را بدست آورید. اگر می خواهید با دوستان خود به رستوران و کافی شاپ بروید، کافی است دوستان خود را به برج دعوت کنید. برج های ASP پر از رستوران ها و کافی شاپ های مختلفی است که حتی سایر شهفرایندان و جوانان نیز با دوستان خود به این برج می آیند.

برج های سه گانه ASP در فضایی 11 هزار مترمربعی ساخته شده اند و به طور کلی دارای 250 واحد آپارتمانی- 120 واحد آپارتمانی ویلایی- 140 واحد تجاری- و 570 واحد انباری و پارکینگ هستند. برای رفت و آمد به برج ها از آسانسورها استفاده می شود که برای هر برج 4 آسانسور در نظر گرفته شده است. کلنگ ساخت این برج ها در سال 49 زده شد و تنها 72 ماه زمان نیاز بود تا ما امروزه برج های 3 گانه و زیبای ASP را داشته باشیم. با اینکه حدود 40 سال از عمر این برج ها می گذرد اما هنوز هم ازجمله بهترین و برترین برج های بلند مرتبه تهران به شمار می فرایند.

شرکت آ.س.پ شرکتی ساختمانی است که از سال 1348 فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از مهندسان- کارشناسان و مشاوران داخلی و خارجی و با رعایت کردن تمامی معیارهای مهندسی توانسته اعتماد و اعتبار زیادی برای خود کسب کند. این شرکت از گذشته به اجرای پروژه های بسیار بزرگی پرداخته که برج های ASP یکی از آن ها است.

برج های ASP که با نام مجتمع مسکونی ، اداری ، تجاری کوی نوبنیاد ونک خوانده می شوند از بهترین برج های تهران به شمار می رود. قیمت واحدهای این برج از متری 18 الی 20میلیون تومان است. البته تا آنجایی که گفته شده واحد خالی ای در برج وجود ندارد و ساکنین هم قصد فروش ندارند.

منبع: گردشبان

به "آشنایی با برج های ASP در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برج های ASP در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید