گلایه چمران از مدیران قبلی شهرداری ، توقف در نوسازی حمل و نقل عمومی موجب فرسودگی شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس شورای شهر تهران گفت: مدتی بود که در نوسازی و بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی توقفی وجود داشت و این شرایط موجب فرسودگی ناوگان شد. حتی قطعات را با قطعات نو جایگزین نمی کردند بلکه قطعات را از دستگاهی جدا و برای یک دستگاه دیگر استفاده می کردند.

گلایه چمران از مدیران قبلی شهرداری ، توقف در نوسازی حمل و نقل عمومی موجب فرسودگی شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره برداری از 200 دستگاه اتوبوس، تحویل دوهزارمین تاکسی جایگزین در طرح نوسازی ناوگان فرسوده سال 1401 و 62 دستگاه مینی بوس که صبح امروز- شنبه 23 مهر 1401- برگزار گردید، اظهار کرد: باید از وزارت کشور تشکر کنیم که سهم 80 درصدی خود برای خرید اتوبوس ها را تقبل کرد و امیدواریم بر مقدار این خریدها اضافه نموده گردد.

  • تهران به 2 هزار اتوبوس تازه احتیاج دارد | درخواست معاون شهردار از مدیران: اجازه بدهید تا 50 درصد اتوبوس مورد احتیاج از کارخانه خارجی تأمین گردد

براساس گفته چمران البته 200 دستگاهی که وارد ناوگان می گردد در مقایسه با احتیاجمندی ما بر اساس طرح جامع ترافیک که باید 8 هزار دستگاه اتوبوس در تهران داشته باشیم کم است، اما باید توجه کنیم که در ابتدای این دوره حدود 1800 دستگاه اتوبوس به ما تحویل شد.

او با اشاره به 550 دستگاه اتوبوسی که بازسازی و 200 دستگاه تازهی که اضافه شد، اضافه نمود: باید در حل مشکل ترافیک شهر تهران این مسأله را مورد توجه قرار دهیم که هر چقدر بر مقدار وسایل نقلیه عمومی اضافه گردد، از مقدار استفاده از وسایل نقلیه شخصی کاسته خواهد شد.

چمران ادامه داد: مدتی بود که در نوسازی و بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی توقفی وجود داشت و این شرایط موجب فرسودگی ناوگان شد. حتی قطعات را با قطعات نو جایگزین نمی کردند بلکه قطعات را از دستگاهی جدا و برای یک دستگاه دیگر استفاده می کردند.

رئیس شورای شهر تهران در خاتمه با بیان اینکه امیدواریم با هماهنگی شهرداری با دولت و سایر دستگاه ها مسائل شهر حل گردد، اضافه نمود: در گذشته عده ای افتخار کردند که ساختمانی نساختند که چنین اقداماتی، این شرایط کنونی را موجب شده و به درآمدهای شهری آسیب رساند، در این میان باید گفت کمبود مسکن نیز مسائلی برای شهروندان به وجود آورده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلایه چمران از مدیران قبلی شهرداری ، توقف در نوسازی حمل و نقل عمومی موجب فرسودگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه چمران از مدیران قبلی شهرداری ، توقف در نوسازی حمل و نقل عمومی موجب فرسودگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید