کسب شش مدال رنگارنگ به وسیله ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از کسب شش مدال رنگارنگ به وسیله ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو اطلاع داد.

کسب شش مدال رنگارنگ به وسیله ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو

به گزارش گروه استان های وبلاگ ایرانزمین از کرمانشاه، مهدی همتی رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه با اشاره به درخشش تکواندو کاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تهران، گفت : در سی و یکمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیایی، تکواندو کاران کرمانشاهی شش مدال رنگارنگ کسب کردند.

او گفت : برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان جهت حضور در این رقابت ها یازده سهمیه برای ورزشکارنمان گرفتیم که ماحصل آن سه مدال طلا و سه مدال برنز بود.

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه اضافه نمود: در رقابت های بین المللی جام فجر کوثر اساسه در بخش بانوان به مدال طلا دست یافت و باتوجه به اینکه عنوان فنی ترین و ستاره مسابقات را نیز به خود اختصاص داد، طبق قوانین مدال طلای دیگری هم به او تعلق گرفت.

او ادامه داد: آرین سلیمی ار کرمانشاه در رقابت های آزاد آسیایی در بخش مردان مدال طلا گرفت.

همتی با بیان اینکه برای اولین بار در تکواندو کرمانشاه مدال برنز مسابقات آسیایی به وسیله فاطمه کرمی کسب شد، گفت: این بانوی هوگوپوش در رقابت های جام فجر هم مدال برنز گرفت.

او اضافه نمود: آتوسا پروین دیگر تکواندو کار کرمانشاهی بود که در رقابت های بین المللی جام فجر مدال برنز را به گردن آویخت.

این مسئول گفت: در این رقابت ها، وحید ناصری و پژمان ناصری در بخش مربیان مرد، جواد خاوری به عنوان سرپرست و لیلا خزایی به عنوان مربی در بخش بانوان از کرمانشاه حضور داشتند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه با ارزشمند خواندن کسب این شش مدال، گفت: از آنجایی که هر دوی این مسابقات دارای رنکینگ المپیک هستند، کسب این مدال ها ارزشمند خواهد بود.

او ادامه داد: علیرغم درخشش ورزشکارانمان در این رقابت ها، باتوجه به برنامه ریزی ها و کوشش هایی که شده بود انتظار مدال های بیشتری داشتیم و چندان از این نتیجه راضی نیستم.

همتی اضافه نمود: باوجود حاکم بودن شرایط کرونایی بر استان و تعطیلی سالن های ورزشی برای اینکه ورزشکارانمان را برای حضور در این رقابت ها آماده کنیم در فضای آزاد و در شرایط سختی تمرینات هوازی، بدنسازی و آمادگی جسمانی را انجام می دادند.

او با بیان اینکه موفقیت های این هیات نتیجه همراهی و توانایی های خانواده تکواندو استان است، گفت: در شرایط کنونی یکی از احتیاج های اصلی و اساسی این رشته در کرمانشاه حمایت های اقتصادی و ورود اسپانسر ها است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسب شش مدال رنگارنگ به وسیله ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب شش مدال رنگارنگ به وسیله ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید