کاهش 20 درصدی آمار حوادث در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: سال جاری آمار حوادث اتفاق افتاده در چهارمحال و بختیاری حدود 20 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

کاهش 20 درصدی آمار حوادث در چهارمحال و بختیاری

عنایت الله راهنورد گفت: برای به روزرسانی آموزش نیرو های این سازمان برنامه ریزی های بسیاری صورت گرفته و در این زمینه مسئله ای وجود ندارد، به عنوان مثال اجرای رزمایش یکی از این برنامه ها است.

وی اضافه نمود: آموزش های ابتدایی به صورت روزانه انجام و برای آموزش های در سطح بالاتر سعی می گردد از استان های اصفهان و تهران مربیانی به چهارمحال وبختیاری دعوتخواهند شد تا نیرو های آتش نشانی شهرکرد از اطلاعات این افراد بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید

راهنورد افزود: در مجموع سالیانه نزدیک به یک هزار تا یک هزار و 100 عملیات از جمله عملیات امداد و نجات شامل تصادفات، حوادث آسانسور، سقوط از ارتفاع، نجات از چاه و عملیات های اطفای حریق از سوی آتش نشانی شهرکرد انجام می گردد.

وی ادامه داد: برخی کمبود ها در سایر تجهیزات آتش نشانی شهرکرد وجود دارد، به نحوی که عمر مفید تجهیزات به ویژه ماشین آلات 10 سال است، اما ناوگان آتش نشانی شهرکرد بیش از 10 سال عمر دارد و فرسوده محسوب می گردد.

وبلاگ ایرانزمین چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش 20 درصدی آمار حوادث در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20 درصدی آمار حوادث در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید