واینالدوم در آستانه انتقال به بارسلونا، ویلیان خواهان بازگشت به چلسی، گتوزو سرمربی فیورنتینا شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خبرگزاری خبرنگاران- اخبار و حواشی دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

واینالدوم در آستانه انتقال به بارسلونا، ویلیان خواهان بازگشت به چلسی، گتوزو سرمربی فیورنتینا شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، کاپیتان تیم ملی هلند به زودی راهی بارسلونا می شود. جورجینیو واینالدوم، هافبک 30 ساله هلندی لیورپول، قراردادش ماه آینده با این تیم تمام می شود و به صورت رایگان، قرمزها را ترک خواهد نمود. با تایید وبلاگ ایرانزمین معتبری چون متئو مورتو و فابریتزیو رومانو، جورجینیو واینالدوم در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است و به زودی با امضای قراردادی سه ساله تا 2024 به جمع کاتالان ها ملحق خواهد شد. با وجود مطرح شدن علاقه بایرن مونیخ به واینالدوم، هیچ توافقی میان آن ها حاصل نشد زیرا کاپیتان تیم ملی هلند در یورو 2020، فقط می خواهد راهی بارسلونا شود. پس از حل و فصل شدن یک سری جزئیات، واینالدوم به زودی راهی بارسلونا می شود. لیونل مسی و رونالد کومان از انتقال واینالدوم به بارسلونا استقبال می نمایند.

- ارلینگ هالند فصل درخشانی را در دورتموند سپری کرد و در کسب سهمیه لیگ قهرمانان یاری شایانی به زنبورها کرد. ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله و نروژی دورتموند پیروز شد با کسب بیشتر آرای طرفداران به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا انتخاب شود. با اعلام باشگاه دورتموند، ارلینگ هالند با رای طرفداران به عنوان بهترین بازیکن فصل 21-2020 بوندسلیگا انتخاب شد. ارلینگ هالند در این فصل در 28 بازی (27 بازی فیکس) در بوندسلیگا 27 گل زد و 6 پاس گل داد.

- لیورپول پس از قعطی کردن انتقال کوناته، تمایلی به فعال کردن بند خرید کاباک ندارد. اوزان کاباک، مدافع 21 ساله و ترک شالکه که در زمستان با انتقالی قرضی به لیورپول پیوست، ظاهراً آینده ای در لیورپول ندارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، پس از این که لیورپول خیال خود را بابت جذب ابراهیما کوناته راحت کرد، حال بند خرید 18 میلیون یورو اوزان کاباک را پرداخت نخواهد نمود. اگر شرایط در مذاکره با شالکه تغییری نکند، کاباک پس از اتمام قرارداد قرضی اش در لیورپول به شالکه بر می شود و برای تیم های بسیاری که به این مدافع علاقه مند هستند، گزینه در دسترسی خواهد بود.

- مدافع آلمانی آبی ها معتقد است که تمدید قرارداد یک بازیکن تا حدی به کادرفنی آن تیم بستگی دارد. آنتونیو رودیگر، مدافع میانی 28 ساله و آلمانی باشگاه چلسی تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از کیکر، از آنتونیو رودیگر راجع به تمدید قراردادش با چلسی سوال شد و این مدافع آلمانی پاسخ داد: از حضور در اینجا خوشحالم. تصمیمات شما همواره تا حدی به کادرفنی تیم خود بستگی دارد اما در دراز مدت نمی توانید به حضور یک کادرفنی متکی باشید. پس از رقابت های یورو 2020، با چلسی در رابطه با تمدید قراردادم صحبت خواهیم کرد.

- هافبک جوان لوس بلانکوس یک فصل دیگر در دورتموند خواهد ماند. رینیر ژسوس، هافبک تهاجمی 19 ساله و برزیلی باشگاه رئال مادرید در تابستان گذشته به صورت قرضی و تا سال 2022 به دورتموند پیوست. به نقل از بیلد، اخیرا شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد قرضی رینیر ژسوس با دورتموند و بازگشت او به رئال مادرید مطرح شده بود اما این شایعات حقیقت ندارند و رینیر یک فصل دیگر نیز در دورتموند خواهد ماند. این هافبک تهاجمی جوان خواهان کار با مارکو روزه، سرمربی جدید زنبورها است. در فصل جاری، رینیر ژسوس در 19 مسابقه برای دورتموند به میدان رفت و پیروز شد تا یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد.

- مدافع فرانسوی لایپزیش را از فصل آینده در لیورپول خواهیم دید. چند ماهی است که اخباری مبنی بر انتقال ابراهیما کوناته، مدافع 22 ساله فرانسوی لایپزیش به لیورپول منتشر می شود و حالا این اخبار رنگ واقعیت به خود می گیرد. به نقل از فابریتزیو رومانو، انتقال ابراهیما کوناته از لایپزیش به لیورپول، قطعی است. چند روز پیش، کوناته آزمایش پزشکی لیورپول را سپری کرد. باشگاه لیورپول نیز بند فسخ 35 میلیون یورویی ابراهیما کوناته را به زودی فعال می نماید و سپس انتقال او را رسما اعلام خواهد نمود. قرارداد کوناته با لیورپول پنج ساله و تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت.

- جدایی مدافع ترک بیانکونری در تابستان آینده احتمال دارد. مریح دمیرال، مدافع میانی 23 ساله و ترک باشگاه یوونتوس تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مریح دمیرال ممکن است در پنجره جابجایی تابستانی از این تیم جدا شود. دمیرال نیز از حضور خود در یوونتوس در فصل آینده مطمئن نیست. سران یوونتوس در تابستان آینده پیشنهادات دریافتی برای این مدافع ترک را آنالیز خواهند کرد و در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، او را به فروش خواهند رساند. در فصل جاری،مریح دمیرال در 24 مسابقه برای بیانکونری به میدان رفت.

- وینگر انگلیسی عقاب ها مورد توجه اورتون و تاتنهام قرار گرفته است. ویلفرد زاها، وینگر 28 ساله و انگلیسی باشگاه کریستال پالاس همچون سال های اخیر مورد توجه باشگاه های مطرحی قرار گرفته است. به نقل از Nizaar Kinsella از گل، دو باشگاه اورتون و تاتنهام علاقه شدیدی به جذب ویلفرد زاها دارند و خواهان به خدمت گیری او در تابستان آینده هستند. کریستال پالاس قصد فروش زاها را ندارد اما از آنجایی که تنها 2 سال از قرارداد این وینگر انگلیسی باقی مانده است، کار سختی برای حفظ او خواهند داشت. زاها اخیرا در مصاحبه ای اعلام نموده بود که خواهان پیوستن به تیمی عظیم و کسب جام است. در فصل جاری، او در 31 مسابقه برای کریستال پالاس به میدان رفت و پیروز شد تا 11 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل نیز بدهد.

- مارکوس یورنته یکی از بازیکنان کلیدی اتلتیکو مادرید در جهت کسب قهرمانی لالیگا بود. مارکوس یورنته، ستاره 26 ساله و اسپانیایی اتلتیکو مادرید برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده است. به نقل از متئو مورتو، توافق کامل بین اتلتیکو مادرید و مارکوس یورنته برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام شده است. قرارداد فعلی مارکوس یورنته تا تابستان 2024 است. در هفته های آینده، اتلتیکو مادرید به صورت رسمی تمدید قرارداد مارکوس یورنته را اعلام خواهد نمود. یورنته در فصل 21-2020 لالیگا، در طی 37 بازی برای اتلتیکو مادرید 12 گل زد و 11 پاس گل داد. یورنته بهترین گل ساز و دومین گلزن برتر اتلتیکو مادرید در فصل 21-2020 لالیگا بود.

- وینگر برزیلی توپچی ها خواهان بازگشت به باشگاه سابق خود است. ویلیان، وینگر 32 ساله و برزیلی باشگاه آرسنال که در تابستان گذشته از چلسی به این تیم پیوست، خواهان ترک این باشگاه است. به نقل از اسکای، در تابستان گذشته، چلسی کوشش زیادی برای تمدید قرارداد ویلیان کرد اما این وینگر برزیلی در نهایت به صورت آزاد به آرسنال پیوست. اکنون پس از یک سال حضور در این باشگاه، ویلیان میخواهد از آرسنال جدا شود و اینتر میامی به جذب او ابراز علاقه نموده است. با این حال، ویلیان خواهان بازگشت به باشگاه سابق خود چلسی است. در فصل جاری، او در 37 مسابقه برای توپچی ها به میدان رفت و پیروز شد تا 1 گل به ثمر برساند و 7 پاس گل نیز بدهد.

- گنارو گتوزو در خاتمه رقابت های این فصل سری آ از سمت خود در باشگاه ناپولی جدا شده و از این تیم اخراج شد. ناپولی در هفته خاتمهی و در دقایق آخر فصل سری آ مقابل ورونا دروازه خود را باز شده دید و در نهایت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز ماند تا گنارو گتوزو از این تیم جدا شود. اما باشگاه فیورنتینا امروز خاطرنشان کرد با گنارو گتوزو برای راهنمایی این باشگاه به توافق رسیده و او از فصل بعد راهنمایی بنفش های فلورانس را به عهده خواهد گرفت. پیش از این اخباری در خصوص احتمال حضور این سرمربی روی نیمکت یوونتوس به جای آندره آ پیرلو مطرح شده بود، اما او در نهایت به پیشنهاد فیورنتینا پاسخ مثبت داد. فیورنتینا که در سال های اخیر شرایط مساعدی را تجربه ننموده، فصل گذشته نیز در نهایت رتبه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داد و طرفداران این تیم امیدوارند با حضور گنارو گتوزو، در فصول آینده قادر به بازگشت به روزهای درخشان گذشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واینالدوم در آستانه انتقال به بارسلونا، ویلیان خواهان بازگشت به چلسی، گتوزو سرمربی فیورنتینا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واینالدوم در آستانه انتقال به بارسلونا، ویلیان خواهان بازگشت به چلسی، گتوزو سرمربی فیورنتینا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید