نظر اوس موسی درباره اولین نقش منفی خود

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، راهنمایی هاشمی در برنامه رادیویی منصور ضابطیان از جزئیات نقش تازه ای که ایفا می نماید سخن گفت.

نظر اوس موسی درباره اولین نقش منفی خود

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ایرانزمین، راهنمایی هاشمی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه پنجشنبه آدینه بود، در برنامه آدینه شب که 14 شهریور پخش شد، گفت: در حال حاضر در مجموعه ای به نام نجلا در حال فعالیت هستم که یک کار نسبتاً تاریخی است که در سال 58 در آبادان و بصره می گذرد و امیدوارم کار خوبی از آب در آید و قرار است به زودی از شبکه 3 پخش گردد.

وی در این باره که آیا قرار است بینندگان با یک نقش جدید از او غافلگیر شوند، اظهار کرد: من در این سریال برای اولین بار یک نقش منفی را تجربه می کنم، نقش یک افسر عراقی شاعر که امیدوارم از پس آن به خوبی بربیایم.

هاشمی با بیان اینکه نجلا نام یک دختر ایرانی عراقی دورگه است، درباره زمان پخش این سریال اطلاع داد: با توجه به اینکه قصه سریال در سال 58 می گذرد و مربوط به سفر زائرین به کربلا و کشتار صدام در آن دوره است احتمالاً برای اربعین آماده پخش خواهد شد.

در ادامه ضابطیان شرح داد که معمولا از مهمانان برنامه سوالاتی با عبارت ابتدایی تا حالا می پرسد و برای هاشمی هم سوالاتی با همین مقدمه برای پرسش آماده نموده است.

هاشمی در پاسخ به اینکه تا حالا از دیوار کسی بالا رفته اید، گفت: بله از دیوار خانه مادربزرگم! گوش های مادربزرگم سنگین بود و ما برای ورود به خانه اش در سبزوار باید از دیوار خانه بالا می رفتیم! البته یک بار هم در مشهد در خانه پدربزرگ مادری ام از دیوار بالا رفتم!

وی در این باره که آیا تا به حال جایی از شما شکسته است و تا حالا دوست داشتی معمار باشی، به ترتیب شرح داد: بله یک بار سرم شکسته است، اما تا به حال شکستگی استخوان نداشته ام. بله. در دوره ای که زمان انتخاب رشته برای دانشگاهم بود به صورت جدی به معماری و آرشیتکتی فکر کردم، اما بعد دیدم که علاقه ام به نمایش و تئاتر بیشتر است و به دنبال آن رفتم.

این بازیگر یادآور شد: البته با بازی کردن نقش اوس موسی در سریال پایتخت معماری را تجربه کردم و مردم مرا به عنوان معمار دیدند؛ بنابراین حسرتش را ندارم، چون بازیگری شغلی است که اینگونه حسرت ها را از میان می برد و فرصت تجربه کار های دلخواه را در اختیار آدم قرار می دهد.

هاشمی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال با ماه صحبت نموده اید، گفت: بله خیلی زیاد. در نوجوانی که عاشق بودم بیژن مفید و ماه و پلنگ رویم خیلی تاثیر گذاشته بود و تبادل نظر با ماه پیشه ام شده بود، اما در حال حاضر تبادل نظری من بیشتر گلایه است.

وی با بیان اینکه تا به حال به موقعیت کسی غبطه خورده است، اما افسوس خیر، تاکید نمود: به خیلی از نقش های خوبی که هم نسلان من به زیبایی بازی کردند غبطه خورده ام.

این بازیگر تئاتر در انتها گفت: در حال حاضر در منزل هستم و فردا صبح باید برای فیلمبرداری به شهرک دفاع مقدس بروم. هفته آینده هم راهی آبادان هستم.

پنجشنبه آدینه با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و آدینه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نظر اوس موسی درباره اولین نقش منفی خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر اوس موسی درباره اولین نقش منفی خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید