طهماسبی: امیدوارم داوری دیدارمان با استقلال مسئله ای نداشته باشد، این بازی مهم ترین بازی فصل ماست

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با استقلال برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم داوری این بازی مسئله ای نداشته باشد.

طهماسبی: امیدوارم داوری دیدارمان با استقلال مسئله ای نداشته باشد، این بازی مهم ترین بازی فصل ماست

محمدرضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ایرانزمین، درباره آخرین شرایط پیکان و بازی حساس این تیم برابر استقلال گفت: بعد از پیروزی برابر صنعت نفت، تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده و خودمان را آماده بازی با استقلال می کنیم. آنها در این چند هفته نتایج خوبی دریافتد و بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی بازیکنان ما هم برای نتیجه دریافت در این بازی خیلی انگیزه دارند و تلاش ما این است که بازیکنان را از لحاظ ذهنی و بدنی آماده این بازی مهم کنیم. در این چند هفته تمام بازی های ما مهم و سرنوشت ساز بوده، ولی بازی با استقلال مهم ترین بازی ما در این فصل است و اگر سه امتیاز این مسابقه را بگیریم، گام بلندی برای ماندن در لیگ برتر برداشته ایم.

وی در واکنش به موضع گیری برخی تیم ها در مورد اینکه داوری های چند بازی اخیر به سود استقلال بوده است، تأکید کرد: داوران ما پاک هستند و اگر هم اشتباهی صورت می گیرد عمدی نیست. به هرحال ممکن است یک تیم از داوری سود ببرد و یک تیم هم ضرر کند. به عنوان مثال ما در بازی با تراکتور از داوری ضرر کردیم در غیر این صورت می توانستیم سه امتیاز آن بازی را بگیریم. ما در مقطعی هستیم که یک اشتباه سرنوشت ساز می تواند همه چیز را عوض کند و خواهش من از کمیته داوران این است که در انتخاب داوران دقت عمل زیادی داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در خاتمه گفت: کمیته داوران در این شرایط حساس باید به داوران آرامش بدهد تا آنها کمترین اشتباه تأثیرگذار را در بازی ها داشته باشند. تیم ما در شرایطی نیست که در یک بازی با اشتباه تاثیرگذار داوران نتیجه نگیرد. امیدوارم که داوری بازی ما و استقلال مسئله ای نداشته باشد. از طرفی باید بگویم که نقش کمک داوران هم بسیار مهم است. کمک داوران زیاد به داوران وسط کمک نمی کنند، ولی در این شرایط حساس باید نقش آنها هم پررنگ تر باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طهماسبی: امیدوارم داوری دیدارمان با استقلال مسئله ای نداشته باشد، این بازی مهم ترین بازی فصل ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهماسبی: امیدوارم داوری دیدارمان با استقلال مسئله ای نداشته باشد، این بازی مهم ترین بازی فصل ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید