در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی آمادگی خوبی دیده شده است

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی آمادگی خوبی دیده شده است.

در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی آمادگی خوبی دیده شده است

علی اصغر شالبافیان در سفر به خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیتهای ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی از آبان امسال ویژه ایام نوروز شروع شده و بیش از 220 مصوبه داشته است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی خدمات رسانی به زائران و گردشگران از هفته گذشته فعالیت خود را شروع نموده و کمیته های زیر مجموعه فعالیت ها را انجام می دهند.

وی با اشاره به بازدید خود از مراکز اسکان و تأسیسات اقامتی استان اظهار کرد: ساماندهی مناسبی در زمینه اسکان و خدمات رسانی به زائران و گردشگران اجرا شده و در قرارگاه عملیاتی خدمات رسانی به زائران نیز هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی وجود دارد و امیدواریم به برترین نحو جوابگوی زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) باشد.

شالبافیان توضیح داد: یکی از اقداماتی که جای تقدیر و تشکر دارد، هماهنگی بسیار خوب با استانهای مجاور خراسان رضوی اجرا شده است. خوشبختانه استانهای گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان که محورهای مواصلاتی مستقیم به استان خراسان رضوی دارند، با توجه به اینکه 85 درصد مسافران ورودی به خراسان رضوی زمینی سفر می نمایند، تقسیم کار برای خدمات رسانی و پشتیبانی با این استانها اجرا شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به زائران و مسافران توصیه کرد: پیش از سفر محل اسکان و اقامت خود را تدارک ببینند و از وجود وسیله حمل و نقل و و بلیت اطمینان داشته باشند تا مسافرتی بدون مشکل را تجربه نمایند.

منبع: همگردی

به "در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی آمادگی خوبی دیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی آمادگی خوبی دیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید