خبرنگاران مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته لغو شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران- خبرنگاران- رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان لغو شد.

خبرنگاران مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته لغو شد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین؛ وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته با اعلام این خبر، گفت: با ثبت نام بیش از هزار نفر برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی در دو بخش مردان و زنان، رکوردی کم نظیر در طول سنوات به ثبت رسید که نشان دهنده پویایی و انگیزه بالای کاراته کاهای کشورمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه نمود: طبق برنامه قبلی قرار بود این مسابقات از هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار شود اما با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان، احتمال شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت کاراته کاها، پس از مشورت با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم بر این شد که مسابقات لغو و در زمان دیگری که پس از ماه مبارک رمضان است، برگزار شود.

مومنی با قدردانی از مشارکت گسترده کاراته کاها در این رویداد عنوان داشت: جا دارد از تمامی کاراته کاها، مسوولان هیات ها و سبک ها تشکر کنم. یقینا این اعتماد و همدلی جامعه کاراته، مسوولیت ما را دو چندان می نماید تا با کوشش بیشتر در برگزاری به بهترین نحو ممکن، جوابگوی این استقبال گسترده باشیم.

دبیر فدراسیون کاراته در سرانجام اظهار داشت: علاوه بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان، انتخابی تیم های ملی پایه و مسابقات سوپر لیگ نیز در دستور کار فدراسیون است که برگزاری انها منوط به شرایط کرونایی کشور می باشد. امیدواریم شرایط به شکلی پیش رود که بتوانیم تمام این مسابقات را برگزار کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید