حسین ابراهیمی: دلم برای فوتبال تنگ شده است

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، هافبک راست شمالی تیم نفت مسجدسلیمان فصل بسیار خوبی را تا قبل از تعطیلی لیگ پشت سرگذاشت

حسین ابراهیمی: دلم برای فوتبال تنگ شده است

هافبک راست شمالی تیم نفت مسجدسلیمان فصل بسیار خوبی را تا قبل از تعطیلی لیگ پشت سرگذاشت به طوری که پس از نظرسنجی کارشناسان جزو پنج بازیکن برتر لیگ در این پست شد. این تیم یکدست تا همین جای لیگ هم نتایج بسیار خوبی را به دست آورده و در حال حاضر با یک بازی کمتر در مکان هشتم جدول و بالاتر از تیم هایی همچون ماشین سازی، نساجی، ذوب آهن و... قرار گرفته است. حسین ابراهیمی هم امیدوار است که شرایط پیش آمده به خاطر ویروس کرونا تغییر کرده و زندگی به روال عادی اش برشود. او از اینکه برای ادامه فوتبالش نفت مسجدسلیمان را در ابتدای فصل انتخاب کرده، راضی به نظر می رسد. بازیکن خوش اخلاق فوتبال کشورمان مثل بیشتر مردم این روزها را در خانه سپری می کند.

نیم فصل بسیار خوبی داشتید و بدون باخت به کارتان انتها دادید. دلیلش چه بود؟

همان طور که گفتید ما نیم فصل بسیار خوبی داشتیم، که به نظرم دلیل اصلی اش انگیزه ای بود که کادر فنی به بازیکنان جوان تیم می داد. قبل از هر بازی آقای تارتار این نکته را به بازیکنان گوشزد می کرد که این فرایند را ادامه دهیم. خدا را شکر این رخ داد که البته حمایت هواداران مان مثل همیشه خیلی به ما کمک کرد.

تعطیلی لیگ به خاطر کرونا چه تأثیری داشت؟

فکر می کنم که تا الان تجربه چنین اتفاقی را در ورزش نداشتیم و طبیعی است که تأثیر منفی روی عملکرد تیم ها خواهد داشت. به هر حال وقتی تمرینات گروهی برگزار نشود کار سخت می شود. اما در شرایط فعلی آنچه اولویت دارد سلامتی هواداران، کادرفنی، بازیکنان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات است. به نظرم تصمیم بسیار خوبی بود که ستاد کرونا گرفت.

شما به عنوان یکی از بهترین هافبک راست های نیم فصل اول انتخاب شدید. دراین باره توضیح می دهید؟

من فصل گذشته در تیم سپیدرود بودم و بعد از اتفاقاتی که برای این تیم افتاد، در انتها فصل خیلی فکر کردم که باید جبران کنم. همیشه قبل از خواب فکر می کردم که باید فصل خوبی را رقم بزنم. به همین دلیل انگیزه بسکمک داشتم و خدا هم کمک کرد تا بتوانم در کنار زحمات کادرفنی و بازیکنان جزو منتخبین لیگ باشم. البته همان طور که گفتم اگر کمک مجموعه تیم نبود هیچ وقت جزو پنج نفر لیگ در پست خودم نمی شدم.

انتخاب خوبی هم داشتی.

بله، خدا را شکر. همین که مربی به من اعتقاد داشت باعث می شد تا انگیزه و روحیه مضاعفی برای بهتر تمرین کردن داشته باشم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم بازیکن مؤثری برای تیمم باشم.

این روزهای کرونایی را چطور می گذرانی؟

مثل بیشتر مردم در خانه می مانم و تمریناتم را دنبال می کنم. از طرفی فرصتی هم به دست آمده تا بیشتر در کنار خانواده و دخترم باشم. زمان هایی از روز را هم با دخترم هستم و کمی هم پلی استیشن بازی می کنم. البته متأسفانه روزهای اول سال جدید شرایط در رشت خیلی خیلی بد بود و اصلاً جرأت بیرون رفتن از خانه نداشتیم اما خدا را شکر الان شرایط تا حدودی بهتر شده است. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس در دنیا از بین برود و دوباره برگردیم به زندگی عادی مان. حقیقتش را بخواهید دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است. یک موضوعی را هم وظیفه خودم می دانم که به آن اشاره کنم.

بفرمایید.

همان طور که گفتم استان گیلان متأسفانه از این بابت در روزهای اول خیلی آسیب دید اما اگر تلاش و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان ها نبود حتماً شرایط به مراتب سخت تر می شد. من امیدوارم که مردم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی به قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کمک کنند تا این عزیزان هم بتوانند زودتر به منازل شان برگردند. ما در رشت پرستاران و پزشکانی داشتیم که هفته ها به خانه شان نرفتند و مشغول خدمت رسانی به مردم بودند و حتی تعدادی از آنها جان شان را از دست دادند. من به سهم خودم از تک تک این عزیزان تشکر می کنم و آنها بدانند که ما هیچ وقت زحمات شان را در این روزهای سخت از یاد نخواهیم برد.

بعضی ها مدعی بودند به خاطر شرایطی که به وجود آمده باید قهرمان معرفی شود. در حالی که اگر این اتفاق بیفتد نظم مسابقات در لیگ یک، دو و سه هم به هم می خورد.

به نظر من هم این حرف صحیح نیست. این اتفاق فقط مربوط به کشور ما نبوده و الان می بینیم که تمام دنیا با آن روبرو شده اند. تا امروز هم نشنیده ام که در فلان کشور قهرمان لیگ را به خاطر این مسأله معین کنند. همان طور که گفتم اولویت باید سلامت جامعه باشد. اما هر زمانی هم که قرار شد بازی ها شروع شود باید ادامه آن پیگیری شود نه اینکه فصل جدیدی را شروع کنند. همین لیگ را به انتها برسانند تا تکلیف تیم قهرمان یا تیم هایی که سهمیه می گیرند و تیم های سقوط کننده هم معین شود. اینطوری هیچ تیمی ضرر نمی کند. در شرایط فعلی تیم های حاضر در لیگ های یک، دو و سه هم همین شرایط را دارند.

در بخشی از صحبت هایتان به هواداران نفت مسجدسلیمان اشاره کردی. نقش آنها را در موفقیت های تیم تان چگونه می بینی؟

شما می دانید که فوتبال بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. بدون شک حمایت های آنها یکی از دلایل اصلی موفقیت های ما بوده و امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا و شروع دوباره لیگ شاهد حضور این عزیزان در استادیوم باشیم.

صحبت خاصی مانده؟

امیدوارم هر چه زودتر از دست این ویروس راحت شویم و به زندگی عادی مان برگردیم.

منبع: ایران ورزشی

به "حسین ابراهیمی: دلم برای فوتبال تنگ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ابراهیمی: دلم برای فوتبال تنگ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید