تغییرات اساسی ترکیب استقلال برای دربی

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست ودوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان در استادیوم آزادی بازنده شد تا حسابی از کورس قهرمانی عقب بیفتد، اما این تیم در انتها هفته جاری باید دربی مرکز را برگزار کند.

تغییرات اساسی ترکیب استقلال برای دربی

در ملاقات برابر ذوب آهن بازیکنانی مانند وریا غفوری و فرشید اسماعیلی به علت خستگی و مصدومیت حضور نداشتند؛ داریوش شجاعیان هم محروم بود. فرهاد مجیدی میخواهد با توجه به رسیدن مصدومان استقلال تغییراتی در ترکیب تیمش برای دربی اتخاد کند و به احتمال خیلی زیاد غفوری و اسماعیلی به ترکیب اصلی باز می گردند.

از دیگر تغییرات احتمالی تغییر در ترکیب خط دفاعی آبی پوشان خواهد بود. با توجه به عملکرد ضعیف عارف غلامی در ملاقات مقابل ذوب آهن به احتمال زیاد این بازیکن شانس زیادی برای حضور در دربی روز آدینه نخواهد داشت؛ در این بین مجیدی دو گزینه برای جایگزینی غلامی روی میز دارد؛ محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند.

به نظر می رسد یزدانی در خط دفاعی دربی به صورت ثابت بازی کند و از بین مرادمند و دانشگر یک نفر زوج وی را در این ملاقات حساس تشکیل دهد. بعد از تنبیه و سپس بخشش دانشگر از سوی مجیدی وی به مربیان تیمش تأکید نموده تا روی آمادگی این بازیکن تمرکزی ویژه داشته باشند تا آماده بازی های پیش رو گردد.

از سوی دیگر شجاعیان هم محتمل است در نیمه دوم دربی به بازی گرفته گردد. اگر مجیدی بخواهد تیمش را با سیستم هجومی وارد زمین کند؛ ارسلان مطهری از ابتدا در کنار قایدی و دیاباته به میدان خواهد رفت.

دربی برگشت روز آدینه ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

اندازه

منبع: فرارو

به "تغییرات اساسی ترکیب استقلال برای دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات اساسی ترکیب استقلال برای دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید