تاکید بر پیگیری و برطرف موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری یزد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاکید بر پیگیری و برطرف موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری یزد صورت گرفت.

تاکید بر پیگیری و برطرف موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری یزد

سید عزت الله ضرغامی در ملاقات و گفت وگو با استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی یزد اضافه نمود: با توجه به اینکه استان یزد گردشگرپذیر است، باید در طول سال ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات به گردشگران فعال باشد.

وی گفت: اطلاع رسانی نقش مهی در ارائه خدمات بهتر به گردشگران دارد، به این منظور باید شبکه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسافران همواره فعال باشد.

مهران فاطمی، استاندار یزد هم درخصوص اجرای طرح های گردشگری دانش بنیان در این استان به عنوان پایلوت کشوری اعلام آمادگی کرد و گفت: از تمامی طرح های دانش بنیان در حوزه گردشگری استقبال می کنیم.

وی در ادامه درباره موضوعاتی مانند قابل تفویض اختیار به استانها، تسهیلات جهت توسعه، کسب و کار و سرمایه گذاری به وسیله سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه زیرساختها مواردی را بیان کرد.

فاطمی با بیان اینکه شهر تاریخی یزد ثبت جهانی شده و دارای بیش از هزار بنای تاریخی ارزشمند است، خواهان مساعدت جهت حفاظت و بازسازی بناهای تاریخی این شهر شد.

توسعه پارک طبیعت گردی، برطرف مشکل زیرساختها، آنالیز و لایحه ایجاد منطقه ویژه گردشگری کویری یزد و احیای بافت تاریخی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست، طاهره قیومی مشاور و مسئول پیگیری های ویژه وزیر میراث فرهنگی و حسین پارساییان دستیار استاندار یزد نیز حضور داشتند.

منبع: همگردی

به "تاکید بر پیگیری و برطرف موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر پیگیری و برطرف موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید