با هر تیمی که تمریناتش را شروع کند برخورد می گردد

به گزارش وبلاگ ایرانزمین و به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش با هماهنگی کامل با ستاد ملی اتخاذ شده لذا تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم های ورزشی در سراسر کشور نیز که برای حفظ سلامت ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش اعلام شده، کماکان لازم الاجراست.

با هر تیمی که تمریناتش را شروع کند برخورد می گردد

اهمیت موضوع سلامت مردم به حدی است که هرگونه تجمعی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور ممنوع شده است، شایسته است باشگاهداران به این مهم توجه جدی داشته باشند و از شروع تمرینات ورزشی خودداری نمایند چرا که در صورت ارتکاب به چنین تخلفی با برخورد قانونی روبرو خواهند شد. ضمن اینکه مسنول به مخاطره انداختن سلامت ورزشکاران نیز خواهند بود.

بیماری کرونا همان طور که سازمان بهداشت جهانی عنوان نموده در سطح جهان از اپیدمی به پاندمی تبدیل شده است و در شرایطی که کشورهای درگیر در سطح جهان مسابقات خود را معلق نموده و احتمال به تعویق افتادن بازی های المپیک روز به روز بیشتر می گردد، انتظار می رود باشگاه های ما نیز با درک عمیق موضوع از شروع تمرینات خودداری نمایند. (المپیک امروز رسما به تعویق افتاد)

بدیهی است درباره زمان شروع تمرینات و مسابقات ورزشی پس از هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی لازم، به موقع انجام خواهد شد و باشگاه های محترم نباید از این نظر نگران باشند.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش از عموم ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش خواست توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره کرونا را رعایت نموده و در این روزها با ورزش در خانه شادابی، نشاط و سلامتی را به خانواده های خود هدیه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با هر تیمی که تمریناتش را شروع کند برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هر تیمی که تمریناتش را شروع کند برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید