باجرانگ: همواره از حسن یزدانی یاری می گیرم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، قهرمان کشتی آزاد هند می گوید که همواره در خصوص کشتی از حسن یزدانی یاری می گیرد و برای تمرین با این کشتی گیر به مازندران آمده است.

باجرانگ: همواره از حسن یزدانی یاری می گیرم

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، باجرانگ پونیا که از چند روز پیش به ایران آمده تا در لپوصحرا در مجموعه ورزشی حسن یزدانی تمریناتش را دنبال کند، گفت: با حسن یزدانی در ارتباط بودم و از او یاری می گرفتم. وقتی آموزشگاه او باز شد، خواستم که از نزدیک با خود حسن یزدانی تمرین کنم و به همین علت به مازندران آمدم.

حسن یزدانی نیز حضور خارجی ها و تمرین مشترک با کشتی گیران ایرانی را به سود قهرمانان کشورمان بیان کرد و گفت: تمرین با کشتی گیران خارجی باعث بالا رفتن انگیزه بچه ها می گردد و کارشان رو به جلو خواهد شد.

سوجیدمان مربی هندی که همراه با باجرانگ به ایران آمده نیز در خصوص تصمیم شاگردش برای تمرین کردن در مازندران توضیح داد: باجرانگ با حسن یزدانی در ارتباط بود. آنها با هم دوست صمیمی هستند و در خصوص کشتی با هم صحبت می نمایند. حسن یزدانی به باجرانگ پیشنهاد داد که به مازندران و لپوصحرا بیاید و با هم تمرین نمایند که این سفر انجام شد.

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، باوجودی که حسن یزدانی از امروز (14 اسفند) در اردوی تیم ملی آزاد حاضر می گردد و تمریناتش را زیر نظر کادرفنی تیم ملی دنبال خواهد نمود، باجرانگ به کارش در لپوصحرا ادامه خواهد داد و همچنان در مازندران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باجرانگ: همواره از حسن یزدانی یاری می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باجرانگ: همواره از حسن یزدانی یاری می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید