اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و آغاز دعوای استقلال و پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، شب گذشته و در جریان واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بود که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خبر از برگزاری قطعی ملاقات استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگران داد.

اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و آغاز دعوای استقلال و پرسپولیس!

سجادی گفت: مصوب شد دربی پیش رو با تماشاگر باشد منتها 30 درصد مجوز گرفته اند. حداقل 10 هزار طرفدار پرسپولیس و 10 هزار طرفدار استقلال در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت.

این خبر سجادی خیلی زود واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. رضا درویش تاکید نمود که پرسپولیس به عنوان میزبان باید 70 درصد از ظرفیت سکوها را در اختیار داشته باشد.

درویش البته کوشش کرد بدون آنکه بخواهد صحبت هایش جنجالی گردد، ادعای خود را بیان کرد: باید مبادی حقوقی را ببینیم. شورای تأمین تصمیم می گیرد. هر تصمیمی گرفت ما تابع هستیم ولی حق با میزبان است.

درویش تاکید نمود: ظرفیت تماشاگران میزبان باید 70 درصد داشته باشد. سعی می کنیم حقمان را بگیریم.

با این صحبت هایش درویش می توان گفت دعوای استقلال و پرسپولیس بر سر سکوها قبل از دربی شروع شده است و باید دید واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود.

در بازی رفت دو تیم که استقلال میزبان بود، هیچ تماشاگری در استادیوم حضور نداشت. بازی برگشت استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه 26 اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و آغاز دعوای استقلال و پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برگزاری دربی با تماشاگر و آغاز دعوای استقلال و پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید