آخرین اخبار در مورد مشخصات شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، ماه ها است که شایعات زیادی در مورد گوشی شیائومی 12 اولترا به گوشی می رسد. این شرکت خط فراوری پرچمداران خود را در انتها سال 2021 شروع کرد و آن ها را در اوایل امسال به بازار های جهانی معرفی کرد.

آخرین اخبار در مورد مشخصات شیائومی 12 اولترا

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، نسخه اولترا به علت مشخصات چشمگیر به خصوص در بخش دوربین هواداران زیادی دارد. شیائومی 12 اولترا اولین گوشی خواهد بود که با شراکت شیائومی و لایکا فراوری می گردد. طبق بعضی شایعات، این گوشی هوشمند عمدتاً از همان سخت افزار دوربین شیائومی Mi 11 Ultra بهره می برد.

این تلفن همراه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. بعلاوه یک ماژول تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی نیزارائه می دهد. افشاگری به نام Yogesh Brar این اطلاعات را منتشر نموده و می گوید دوربین شیائومی 12 اولترا، یک سنسور 3 بعدی ToF را نیز ارائه می دهد.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

دوربین سلفی همان ماژول 20 مگاپیکسلی شیائومی اولترا سال گذشته است. پنل نمایشگر به جای Mi 11 Ultra از شیائومی 12 پرو گرفته شده است که یک پنل 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ رفرش 120 هرتز می باشد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و با انواع 8 و 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه خواهد شد. بعلاوه بر روی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می گردد.

این گوشی قدرت خود را از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی سیم 50 وات تامین می نماید. سرعت شارژ این گوشی هوشمند کمی بحث برانگیز است، زیرا شیائومی در حال حاضر سرعت شارژ 120 واتی را برای گوشی های خود ارائه می نماید و برای این شرکت منطقی تر است که نسخه اولترا خود را نیز به شارژ 120 واتی مجهز کند.

منبع: .gizchina

منبع: فرارو

به "آخرین اخبار در مورد مشخصات شیائومی 12 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار در مورد مشخصات شیائومی 12 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید