قرعه مرگ در انتظار بارسلونا

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، برای مرحله یک هشتم تیم هایی که در یک کشور حضور دارند، نمی توانند مقابل هم قرار بگیرند و مثلا احتمال تقابل رئال مادرید با بارسلونا وجود ندارد و از سویی تیم هایی که در مرحله گروهی با همدیگر همگروه بودند هم مقابل هم قرار نمی گیرند، اما محدودیت دیگری وجود ندارد.

قرعه مرگ در انتظار بارسلونا

در حال حاضر تیم های صدرنشین بدین توضیح هستند: بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، دورتموند، یوونتوس و پاریسن ژرمن.

تیم های دوم گروه ها نیز بدین ترتیب هستند: اتلتیکو مادرید، بروسیا مونشن گلادباخ، پورتو، آتالانتا، سویا، لاتزیو، بارسلونا و لایپزیش.

قطعا قرعه مرگ در انتظار بارسلونا و دیگر تیم های حاضر در سید دوم خواهد بود. آن ها به جز رئال مادرید خطر تقابل با هفت تیم دیگر را حس می نمایند. در میان تیم های صدرنشین قهرمان های فصل گذشته اسپانیا، آلمان، انگلیس، ایتالیا و فرانسه به علاوه تیم های قدرتمندی نظیر دورتموند، چلسی و لیورپول به چشم می خورند. بارسایی ها با شکست مقابل یوونتوس حالا خطر بزرگی را حس می نمایند در حالی که شرایط برای رئال مادرید مناسب تر است چرا که پورتو، لاتزیو، لایپزیش و آتالانتا تنها حریفان احتمالی آن ها هستند.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "قرعه مرگ در انتظار بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه مرگ در انتظار بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید