خبرنگاران سرپرست استقلال: همه تیم ها تا سرانجام لیگ مردانه حاضر شوند

به گزارش وبلاگ ایرانزمین، تهران- خبرنگاران- سرپرست تیم استقلال گفت: اینکه چون صندلی تیم ما در فلان رتبه جدول است بگوییم لیگ را تعطیل کنید؛ اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می آید و این موضوع را نمی پذیریم و بهتر است همه تیم ها تا انتها لیگ و جام حذفی مردانه حاضر شوند.

خبرنگاران سرپرست استقلال: همه تیم ها تا سرانجام لیگ مردانه حاضر شوند

سعید رمضانی روز آدینه درباره اظهارات اخیر مسوولان بعضی تیم ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت های لیگ به دلیل شیوع کرونا، گفت: قبل از آغاز لیگ موضع خود را در این باره اعلام نموده بودیم و وقتی که اعلام شد تا بازی ها برگزار گردد هم شرایط کرونایی اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع دریافتد.

سرپرست تیم استقلال اضافه نمود: به هر ترتیب ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که 2 بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و بعضی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا هم در اختیار نداشتیم. در گرمای 40 و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان به دلیل آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار دریافت بعضی تیم ها در صندلی های بالای جدول، عده ای می گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

رمضانی اضافه نمود: اینکه حالا چون صندلی تیم ما در فلان رتبه جدول قرار گرفته است، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می آید. ما و هوادارانمان به هیچ وجه این موضوع را نمی پذیریم و بهتر است همه تیم ها مرد و مردانه تا سرانجام لیگ و جام حذفی حاضر شوند و باهم در زمین رقابت نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرپرست استقلال: همه تیم ها تا سرانجام لیگ مردانه حاضر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست استقلال: همه تیم ها تا سرانجام لیگ مردانه حاضر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید